جنیفر روو«امیلی رودا»

جنیفر روو نویسندهٔ استرالیایی به سال ۱۹۴۸ متولد شد. بسیاری از داستان‌های او در صدر فهرست پرفروشترین کتابهای کودکان استرالیا قرار دارند. او اولین کتابش را(چیزی استثنایی) در سال ۱۹۸۴ دومین کتابش (خوک‌ها پرواز می‌کنند) را در سال ۱۹۸۶ چاپ کرد.وی همچنین فیامنامه فیلم murder call را نوشته است.در ایران انتشارات افق و انتشارات بنفشه برخی از کتاب‌های این نویسنده را (از جمله سری کتاب‌های در جستجوی دلتورا و روون) به فارسی چاپ کرده‌اند. جنیفر روو، در آثاری که برای کودکان می‌نویسد از نام مستعار امیلی رودا استفاده می‌کند، اما در آثار معمولی‌اش از نام اصلی خود بهره می‌گیرد.

اثر وی روون است که درچهار جلد (روون پسری از رین) (روون و کولی ها) (روون و نگهبان کریستال)و(روون و زباک‌ها می باشد)یکی از معروف‌ترین و پر طرفدارترین کتابهای امیلی رودا مجموعهٔ (دلتورا) است که از سه مجموعه به نامهای (در جستجوی دلتورا)،(سرزمین سایه‌های دلتورا)و(اژدهایان دلتورا تشکیل شده‌است.

 

برای مشاهده تصاویر برخی از کتاب های او به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 مرداد 1394برچسب:, ] [ 10:52 ] [ ایران ]
[ ]

تصاویر مجموعه کتاب های بد بیاری

[ دو شنبه 26 مرداد 1394برچسب:, ] [ 16:5 ] [ ایران ]
[ ]

تصاویری از آثار رولد دال

در ادامه مطلب شما چند نمونه از آثار کودک ونوجوان رولد دال را مشاهده خواهید کرد،یکی از دلایل اصلی جذابیت اثار رولد دال علاوه برمتن زیبا ودلنشین ان تصویر گردانی زیبای آنهاست کوئنتین بلیک تصویر گردان این کتاب ها به خاطر تصویر گردانی آن جایزه هانس کریستن آندرسن را دریافت کرده است،این دو در کنار هم یک زوج موفق بوده اند.


ادامه مطلب
[ جمعه 16 مرداد 1394برچسب:, ] [ 13:28 ] [ ایران ]
[ ]

تصاویری از رولد دال

[ پنج شنبه 15 مرداد 1394برچسب:, ] [ 23:35 ] [ ایران ]
[ ]

گذری بر زندگی نامه رولد دال

نویسنده مورد علاقه من رولد دال ، زندگی نامه این نویسنده بزرگ را در ادامه مطلب بخوانید.

 

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 15 مرداد 1394برچسب:, ] [ 23:8 ] [ ایران ]
[ ]

مجموعه ماجراهای بچه های بدشانس

بدبیاری‌ها (A Series of Unfortunate Events) یا ماجراهای بچه‌های بدشانس یک سری ۱۳ جلدی داستان کودکان نوشته شده توسط دنیل هندلر با نام مستعارلمونی اسنیکت و تصویرگری برت هلکوئست است. ماجراهای بچه‌های بدشانس در رده داستان‌های طنز قرن ۲۰ میلادی طبقه بندی شده‌است. این کتاب ها به صورت فیلم  هم در آمده است شما برای مشاهده آن می توانید به آدرس وبلاگ دیگر من یعنی http://story2000.loxblog.com/مراجعه کنید.

 

 

 
 
برای مشاهده خلاصه این داستان ها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 14 مرداد 1394برچسب:, ] [ 14:58 ] [ ایران ]
[ ]

مجموعه ماجراهای بچه های بدشانس

 

برای مشاهده جلد های این مجموعه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 14 مرداد 1394برچسب:, ] [ 14:21 ] [ ایران ]
[ ]